حضوری پر رنگ تر از همیشه با بازاریابی شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی ابزارهایی هستند که بستر لازم برای
ارتباط مستقیم شما با مخاطبانتان را در فضای آنلاین فراهم میکنند…
تعداد دانلود شبکه اجتماعی اینستاگرام در کافه بازار
تعداد دانلود شبکه اجتماعی تلگرام در کافه بازار
کاربران اینترنت در جهان، در یکی از شبکه های اجتماعی فعالانه حضور دارند.
کاربران اینترنت روزانه ‘۱:۴۹ ساعت از زمان خود را در شبکه های اجتماعی سپری می کنند.
نفر در جهان توسط شبکه های اجتماعی به یکدیگر مرتبط اند.
ما در آکادمی بازاریابی الکترونیکی رُگا معتقدیم موارد زیر شیرازه ی بازاریابی شبکه های اجتماعی را رقم می زند:
۱- ابتدا اهداف بازاریابی، نوع کسب و کار، شرایط بازار، وضعیت رقبا و به طور کلی بازار هدفتان را بررسی میکنیم و سپس یک برنامهی استراتژیک را برای حضور تجاری شما در رسانههای اجتماعی تدوین میکنیم.
۲- با توجه به بازار هدف شما، از بین شبکه های اجتماعی مختلف، مناسب ترین شبکه ها را انتخاب کرده و صفحات و کانال های تجاری شما را راه اندازی می کنیم.
۳- محتواهای ویدیویی، تصویری و متنی باکیفیت در راستای استراتژیهای بازاریابی شبکههای اجتماعی ، توسط کارشناسان خبره تولید محتوا تولید میشوند.
۴- کمپین های تبلیغاتی خلاقانه توسط کارشناسان بازاریابی الکترونیک آکادمی رُگاراه اندازی و مدیریت می شود. انتخاب کانالها و پیج های مناسب، بودجهبندی، هماهنگی رسانهها، تهیهی متریال تبلیغاتی، آنالیز و گزارشدهی به کارفرما، از جمله این مراحل است.
۵- با اجرای اصولی بازاریابی شبکه های اجتماعی علاوه بر افزایش تعداد دنبال کنندگان صفحات اجتماعی، اعتبار برند شما در فضای مجازی بهبود می یابد. فراموش نکنید دنبال کنندگان خشنود صفحات اجتماعی، بازاریابان رایگان برند شما خواهند بود…
از کجا شروع کنیم؟
بررسی تمامی موارد فوق نیاز به مشاوره حضوری دارد تا انتخاب درستی داشته باشید. پس قبل از هرکاری جلسه مشاوره رایگان خود را با ما هماهنگ کنید. این جلسه هیچ گونه هزینه ای برای شما ندارد و تنها مشاوره های لازم برای اجرای یک استراتژی علمی بازاریابی شبکه های اجتماعی به شما ارائه می شود.